Festiwal Patronów Pal Hajs TV
By
WuWunioComments:
0At 17 lipca 2021
MIEJSCE:
Ośrodek Wypoczynkowy Bosman
Wyspa Wielka Żuława
14-200 Iława
woj. warmińsko-mazurskie
www.wyspanajezioraku.pl
TERMIN:
24.05.2024-26.05.2024
ZAKWATEROWANIE:
Domki pięcioosobowe, czteroosobowe oraz dwuosobowe (w domkach czteroosobowych i pięcioosobowych znajduje się jedna kanapa dwuosobowa)
CENA:
650 zł od osoby
Cena zawiera:
Nocleg, wyżywienie, grill, pamiątkowe zdjęcie, certyfikat.
Kieliszek na szyję ze smyczką (taki jak w "Potworze z Doliny Trzech Spawów") dodatkowo płatny 15 zł
(na miejscu).
ALKOHOL WE WŁASNYM ZAKRESIE!!!
UWAGA! Nie ma opcji wegańsko/wegetariańskiej gdyż ośrodek w tej samej cenie przygotowuje posiłki dla jednych i drugich.
TRANSPORT (CENA MOŻE ULEC ZMIANIE)
Transport na wyspę jest dodatkowo płatny. Prom oraz motorówka będzie kursować w piątek od godziny 10:00 do 19:00 oraz w niedzielę od rana.
Prom:
- Karola Chodkiewicza 12. (GPS: 53.601198, 19.550104)
- 30 zł za samochód w jedną stronę.
- Pasażerowie auta płyną za darmo.
- Parking na wyspie bezpłatny.
- Czas trwania kursu: 15 min
Motorówka:
- Eko Marina Iława (GPS: 53.604159, 19.558275)
- 5 zł od osoby z Ekomariny (ul. Dąbrowskiego 11a)
- Czas trwania kursu: 5 min
Nr tel na prom i motorówkę podamy na fb w wydarzeniu
Jeśli ktoś będzie chciał dostać lub wydostać się z wyspy w sobotę to trzeba będzie to ustalać indywidualnie i koszt może być zdecydowanie wyższy.
Samochód można też zostawić w porcie i popłynąć motorówką. Nie ma obowiązku transportowania swojego auta na wyspę. Prom może wziąć jeden samochód na raz, więc trzeba będzie cierpliwie czekać by się tam dostać.
PROGRAM: (to jest program z poprzedniego wydarzenia. Zostanie zaktualizowany ale będzie to wyglądać podobnie więc zostawiam do wglądu)
PIĄTEK:
Rozpoczynamy transport na wyspę od godziny 10:00 i trwa on do godziny 19:00. Każdy kto będzie po godzinie 19:00 może mieć spory problem w dotarciu na wyspę (chyba, że jest dobrym pływakiem).
Gorący Apel do wszystkich którzy przyjeżdżają samochodami by NIE TRANSPORTOWAĆ ich promem na wyspę. Transport jednego samochodu (jeśli wszystko idzie sprawnie) zajmuje około 15 min. W niedzielę po śniadaniu jak zaczniemy się wszyscy zbierać w jednym momencie to się może okazać, że kolejka do wyjazdu promem będzie na kilka godzin. Apeluję więc by samochód pozostawić na parkingach w porcie i przepłynąć motorówką.
Zbiórka i rejestracja w godzinach 10:00 – 15:00 i najlepiej by było gdybyście pojawili się w tych godzinach. Jak ktoś będzie wcześniej to będzie musiał cierpliwie poczekać. Jeśli ktoś będzie później – też nic się nie stanie, ale wtedy będzie dokoptowany do jakiegoś domku i może już nie być zbyt elastycznego wyboru kto, gdzie i z kim śpi.
Każdy kto przyjedzie melduje się do Luizy gdyż ona zajmuje się rejestracją! Luiza będzie czekać na Was na wyspie przy stołówce (mapa ośrodka w galerii na górze strony)
Przy rejestracji każdy składa podpisany dokument Oświadczenie.
tu będzie link - tutaj oświadczenie do pobrania
Przy rejestracji można zakupić kieliszki na szyję wraz ze smyczką
(15 zł od sztuki)
Po rejestracji każdy kieruje się do swojego domku celem zajęcia łóżka i
rozpakowania się.
Domki przydzielane są według kolejności zameldowania na miejscu.
17:00 GRILL:
- kiełbaska swojska
- kaszanka
- karkówka
- filet z kurczaka
- pstrąg pieczony w folii
- szaszłyki
- kiełbaska biała
- udka pieczone podane w połówkach
- goloneczka pieczona
- kiszka ziemniaczana
- żeberka
- ziemniaki pieczone
- grzanki czosnkowe
- warzywa grillowane
- ogórki małosolne, kiszone
- sałatka włoska
- smalec +chleb, pieczywo
- kawa\herbata
- naczynia, sztućce jednorazowe, sosy
- dania gorące, serwowane z kociołka
- zupa węgierska
- bigos myśliwski
UWAGA!
W pierwszym dniu nie ma obiadu więc zaopatrzcie się w jedzenie, które pozwoli Wam wytrwać do grilla :)
SOBOTA:
9:00 – 10:00 ŚNIADANIE:
Śniadanie w formie szwedzkiego stołu.
15:00 GRILL
19:00 - DYSKOTEKA
DZIEŃ TRZECI:
09:00 – 10:00 ŚNIADANIE:
Po śniadaniu będziemy się pakować, żegnać, zdawać domki. Każdy na wyjeździe otrzyma certyfikat zaświadczający o tym, że wziął udział w wydarzeniu.
DODATKOWE ATRAKCJE
W Ośrodku znajdują się także wypożyczalnia sprzętu wodnego oraz rowerów:
- rower wodny czteroosobowy 20 zł/godz., 100 zł/ doba,
- łódka wiosłowa max. czteroosobowa 10 zł/godz., 40 zł/doba,
- kajak dwuosobowy 10 zł/godz., 40 zł/doba, - motorówka bez uprawnień od 50 zł/godz.,
- leżaki oraz dmuchane zabawki do wody (materace, piłki, koła itp.) 3 zł/doba,
- rowery 10 zł/godz., 50 zł/doba.
Podane ceny są cenami z zeszłego roku. Mogły one się zmienić.
W ośrodku znajduje się także urządzony w niepowtarzalnym klimacie bar, z wygodnymi kanapami stołem bilardowym i piłkarzykami. W ofercie baru znajdują się dania typu fast-food, domowe obiady, słodycze, napoje oraz piwo. Bar i recepcja czynne od 9:00 do 22:00.
KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?
Udział w zlocie jest tylko dla aktywnych patronów od progu 10 zł w górę.
Patronom za 5 zł ciężko będzie się z nami komunikować gdyż większość spraw załatwiamy na grupie na FB.
Każdy Patron może zabrać JEDNĄ osobę towarzyszącą ze sobą.
KTO NIE MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁU?
W zlocie nie mogą wziąć udziału osoby które nie potrafią się bawić :)
REZERWACJA:
Miejsce na festiwal rezerwujemy przez zakup Biletu na festiwal pod tym linkiem:
https://sklep.palhajstv.pl/produkt/festiwal2024/
Cena za 1 osobę to 650 zł, 2 osoby 1300 zł
W uwagach do zamówienia wpisz swoje imię i nazwisko + imię i nazwisko, maila na którego zakładałeś patronite w celu weryfikacji, oraz jeśli chcesz to kieliszek.
Jeśli jeszcze nie wiesz z kim przyjedziesz to po prostu wpisz: Os Towarzysząca.
Proszę aby w danych do faktury wpisać swoje prawdziwe dane, będzie to łatwiej weryfikować.
UWAGA! Zakup Biletu przez sklep to jedyny sposób rezerwacji. Nie przyjmujemy wpłat na konto oraz innych rozwiązań!
Tym razem nie wysyłamy na maila dodatkowych potwierdzeń udziału w zlocie. Zakup biletu i otrzymanie fv na maila jest jednoznaczne z udziałem w zlocie.
ANULOWANIE REZERWACJI:
Wpłacone pieniądze można bez problemu odzyskać i tym samym odwołać swoją rezerwację do dnia 10.05.2024
Po tym terminie jeśli ktoś będzie chciał zrezygnować to niestety jego pieniądze przepadną chyba, że znajdzie kogoś na swoje miejsce.
Jeżeli festiwal nie odbędzie się z przyczyn losowych (kataklizmy, wojny, obostrzenia) wszyscy otrzymają całkowity zwrot pieniędzy.